شرایط عودت و گارانتی محصول
ضمانت 7 روز عودت محصول
لیماژ برای جلب اعتماد و آسودگی خاطر شما کاربران عزیز به هنگام خرید، تمامی محصولات با گارانتی و بدون گارانتی را با ضمانت 7 روز عودت برای شما ارائه میدهد.
کلیه لوازم آرایشی و بهداشتی و مد و پوشاک که حساسیت بهداشتی دارند و یا برخی از محصولات دیجیتالی از جمله انواع هارد که به ضربه بسیار حساس میباشند، به هیچ عنوان شامل ضمانت 7 روز بازگشت نمیشوند.
شرایط ضمانت 7 روز عودت محصولات گارانتی دار شرکتی
اکثریت محصولات فروشگاه اینترنتی لیماژ با گارانتی شرکت های مختلف برای فروش ارائه میشوند که در نظر داشته باشید، تمامی خدمات پس از فروش ( رسیدگی به نقص فنی و نرم افزاری کالا ) محصولات گارانتی دار به عهده خود شرکت گارانتی کننده بوده و لیماژ نقشی در قبال خدمات پس از فروش محصولات گارنتی دار شرکتی ندارد.
در صورتی که خریدار به هر عنوانی از خرید خود منصرف و قصد عودت و یا تعویض مرسوله را داشته باشد، باید نکات قابل توجهی را در نظر داشته باشد، خریدار بعد از تحویل مرسوله، 7 روز مهلت دارد تا سفارش خود را عودت و یا در صورت نیاز برای تغییر رنگ و یا نوع محصول اقدام به بازگشت مرسوله کند.
1. برای عودت مرسوله در نظر داشته باشید که، بسته بندی و اقلام همراه محصول حتی هدیه نباید به هیچ عنوان آنباکس شده باشد. مرسوله و محصول دچار تغییرات ظاهری از قبیل ( آب خوردگی، ضربه، شکستگی، مخدوش، رطوبت، برچسب، نوشته اضافی و ... ) نشده و به همراه جعبه ارسالی لیماژ عودت داده شود، در غیر اینصورت سفارش شما شامل ضمانت 7 روز عودت نخواهد بود.
2. حتما عودت مرسوله از قبل باید با پشتیبانی لیماژ، چه در روز های تعطیل و چه در روز های کاری هماهنگ شده باشد، در غیر این صورت عودت مرسوله از طرف کاربر قابل قبول نخواهد بود و لیماژ هیچ مسئولیتی در قبال تحویل مرسوله ندارد.
شرایط ضمانت 7 روز عودت محصولات بدون گارانتی
باتوجه به تعداد بالای تنوع محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی لیماژ، تعداد معدودی از این محصولات بدون گارانتی به فروش میرسند.
اکثریت محصولات لیماژ به صورت پلمپ ارسال میشوند و احتمال این وجود دارد که برخی از محصولات بدون گارانتی به خاطر پلمپ بودن بسته بندی، از قبل تست نشده و بعد تحویل کاربر با ایراد مواجه شوند.
لیماژ برای جلب اعتماد در مورد کیفیت محصولات بدون گارانتی، ضمانت 7 روز عودت برای محصولات بدون گارانتی را در نظر گرفته است که برای استفاده از عودت 7 روزه لیماژ باید نکات قید شده در زیر را در نظر داشته و رعایت فرمائید :
1. در نظر داشته باشید بعد از ثبت سفارش، میتوانید قبل از ارسال مرسوله، از طریق تماس با بخش پشتیبانی لیماژ تست محصول بدون گارانتی مورد نظر خود را مطرح کنید، چنان چه کاربر به هنگام ثبت سفارش و قبل از ارسال در مورد تست محصول مورد نظر، اطلاعی به بخش پشتیبانی لیماژ نداده باشد، محصول مورد نظر شامل 7 روز ضمانت بازگشت کالای بدون گارانتی نخواهد بود و به صورت پلمپ برای شما ارسال خواهد شد.
3. باتوجه به اینکه تمامی سفارشات بعد از ارسال، حداکثر تا 72 ساعت آینده توسط حامل مرسوله به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد، شما عزیزان از زمان تحویل مرسوله به مدت 7 روز مهلت تست خواهید داشت.
4. برای عودت مرسوله در نظر داشته باشید که، بسته بندی و اقلام همراه مرسوله باید به هیچ عنوان دچار تغییرات ظاهری از قبیل ( آب خوردگی، ضربه، شکستگی، مخدوش، رطوبت، برچسب، نوشته اضافی و ... ) نشده باشد، در غیر اینصورت سفارش شما شامل ضمانت 7 روز عودت نخواهد بود.
5. در نظر داشته باشید که بعد از گذشت 7 روز، رسیدگی به هرگونه ایراد و نقص فنی پیش آمده برای محصولات بدون گارانتی شما دیگر بر عهده فروشگاه اینترنتی لیماژ نخواهد بود.
نکات مهم در مورد لغو و یا عودت محصولات
1. اگر خریدار قبل ارسال مرسوله قصد لغو سفارش داشته باشد، باید حداکثر تا 24 ساعت بعد ثبت سفارش از طریق ارتباط با پشتیبانی لیماژ یا درخواست مرجوعی از طریق فاکتور سفارش، اقدام به لغو سفارش کند و در حالت دیگر اگر مرسوله ارسال شده و خریدار، محصول را تحویل گرفته باشد و بنا به دلایلی خواستار عودت مرسوله باشد، خریدار موظف است با رعایت شرایط ضمانت 7 روز عودت محصولات بدون گارانتی و با گارانتی، مرسوله را با هزینه شخصی به آدرس : گیلان - رشت - فروشگاه لیماژ ارسال نماید.
2. اگر خریدار بعد از تحویل مرسوله خواستار تغییر رنگ و یا نوع محصول باشد، در وحله اول خریدار باید برای تعویض مرسوله با پشتیبانی کاج هماهنگی لازم را انجام داده و بعد از تائیده کارشناسان، مرسوله را به آدرس فرستنده ارسال کند.
بعد از ارسال، برای تغییر رنگ و یا نوع محصول، خریدار میبایست هزینه ماوتفاوت ( هزینه تغییر نوع و یا رنگ محصول باتوجه به بروز ترین قیمت تغییر پیدا خواهد کرد ) و ارسال مجدد کالای جدید را به شماره کارت ملت قید شده در قسمت زیر واریز کرده تا سفارش جدید برای شما از نو ارسال شود.
3. بعد از واریز هزینه ارسال مجدد و ماوتفاوت ، لطفا شماره پیگیری واریز را از طریق واتساپ به شماره موبایل 09226303554 ارسال کرده و یا از طریق تماس با پشتیبانی لیماژ، با مطرح کردن شماره پیگیری، کارشناسان ما را از واریز هزینه ماوتفاوت آگاه سازید.